Po úspěšném článku s mými tipy na blogování tu mám další pokračování. Tentokrát jsem se zaměřila na svoje krizové okamžiky - jdu jak se říká s kůží na trh a odhalím i nějaká svoje čísla (a nemyslím tím velikost podprsenky). Zaměřím se na chvíle, kdy bych s blogováním nejradši sekla a vyprdla se na všechno. Jaké krize to jsou, jak z nich ven? A srovnala jsem je hezky podle toho, jak často je prožívám.
Kam to směřuje? Posouvám se někam? Nebyla bych na tom líp, kdybych se blogu nevěnovala? To je moje nejčastější krize a za poslední půlrok přišla ve větší nebo menší míře asi desetkrát. Jsou to chvíle, při kterých si říkám, jestli bych se radši neměla věnovat něčemu lepšímu. Něčemu bohulibějšímu nebo zkrátka tomu, co přinese peníze, které pak věnuju do rodiny. Protože nejhorší je poslouchat, jestli to má smysl od někoho blízkého. Možná to máte (někdy) podobně...
Jak z toho ven?
Nejlepší je, když si budete zaznamenávat ty hezké chvíle spojené s blogováním. Pro někoho může být meta získání XX fanoušků na FB nebo Instagramu, pro někoho jiného překonání návštěvnosti, získání spolupráce, peněz, slávy, nových znalostí, přátel. A taky si najděte kamarádku/kamaráda blogerku/blogera. Já potom mám komu zavolat (ano, volám třeba tobě Marki) a svěřit se se svými blogerskými problémky. Ale v klidu se obraťte na mě, jsem přesvědčovací maniak (empatická, citlivá, přející a tak :D - blogování rozhodně miluju a budu vám ho vyloženě vnucovat.) Spojte se s lidmi, co mají stejnou zálibu, je to fajn. A třeba se s nimi vydáte i na nějaký ten výlet. Já byla loni v Berlíně právě s TaMarki a Míšou z Hrajeme si jinak. Letos s Luckou ve Stockholmu a pak na prodlouženém víkendu v Amsterdamu (ten report je, ale chybí upravit fotky:).
8 důvodů proč blogovat si vytiskněte a dejte na psací stůl do rámečku:
Popravdě mám celkem sluníčkový blog a vesměs nemám ráda konflikty, ale i tak se mi během 30denní výzvy stalo, že jsem dostala docela nehezký e-mail. Teď už mi nevadí o tom mluvit, ale nesla jsem to blbě a projevilo se to na mojí aktivitě vůči čtenářům.
Jak z toho ven?
Podle mě pomůže, když to řeknete na plnou pusu. Věrní čtenáři se vás (snad) zastanou. A vzpomeňte zas na to dobré :) Nebo si dejte zmrzlinu. Případně poraďte, jak to děláte vy, když je hejt vlastně anonymní a utajený na mailu.
Někdy jde o sezónní záležitost, někdy je dobré vychytat, kdy jsou čtenáři aktivní a kdy naopak ne. Já jsem například dnes ráno postla na Instagramu obrázek a okamžitě získal několik desítek srdíček, ale zjistit přesný čas asi úplně nejde. Přitom jsem si myslela, že jsou lidé nejaktivnější večer. Je to možná tím, že večer je obsahu mnohem víc a tím pádem větší konkurence? Nevím. Na Instagramu mi nějakou záhadou fungují středy, naopak víkendy jsou celkem pasé.
Propad čtenářů není jen o tom, jestli jsou všichni na dovolené nebo je venku krásně. Je taky o mojí aktivitě. Zrovna teď experimentuju a zkouším, kolik ještě článků by čtenáři snesli a jak moc počet článků ovlivní návštěvnost. Zvedla jsem počet článků během července na 10 (bude jich tolik), v srpnu bych jich chtěla mít 15 a v září dokonce 20. Vloni během léta a pak v prosinci to fungovalo - můžete mrknout na počty článků v těchhle měsících. Určitě se pak podělím o statistiky.
Jak z toho ven?
Pojistěte si návštěvnost z vyhledávačů - tohle je oříšek a je potřeba se tomu taky pověnovat. Hodně teď bude záležet, jaký typ článků na svém blogu budete mít. Já se snažím to namixovat tak, aby i člověk který přijde poprvé (a třeba i jen jedenkrát) našel nějakou novou informaci nebo radu. Tedy aby se i jednotlivý článek stal hodnotou a člověk nepotřeboval kontext celého webu. Proto se do cest krom fotek snažím dávat i takové ty praktické informace, kde, za kolik, jak se tam dostanete, co kde vidět a nejen moje vlastní pocity, které třeba přilákají pravidelného čtenáře.
Ke svému bloggerskému účtu mám přidaný Google Analytics (dále GA) a také Search Console. Věřím, že je řada z vás používá. Jestli ne, nebojte se jich a propojte je. Bloggerské/Wordpressácké statistiky vám toho moc neřeknou a já si díky GA a Search Consoli ověřuji, jestli jsem se svým obsahem trefila nebo ne. V GA si zjistíte nejen to, kolik lidí k vám chodí, ale také odkud. Jestli jich nejvíc chodí z Googlu, Seznamu, Facebooku nebo třeba z konkrétních webů. Je možné, že vám nějaká firma slíbí spolupráci na základě toho, že o vás napíše a "přivede čtenáře". Právě tady si ověříte, jestli to mělo nějaký efekt nebo ne.
Já jsem třeba byla na začátku skeptická k blogerky.cz. Nic tam nedělám, jen jsem tam zaregistrovaná a návštěvy odtamtud chodí. Tohle je číslo od začátku roku. O trochu menší číslo, přesto ne nezanedbatelné je i z blogru. (kde mimochodem taky nejsem příliš aktivní, jednou za čas tam oplácím recenze). Takže se nebojte zaregistrovat se takhle někam. Efekt nebyl hned, ale přišel. :)
Kdybych měla vyzdvihnout klady Search Console: tady se dozvíte o trochu víc informací. Vysvětlím, co znamenají jednotlivé sloupce a co si z nich já čas od času odnáším:
Těžko říct, proč si květináče vydobyly takovou pozici - možná je to díky úspěšnosti (lajkům) na sociálních sítích, počtem sdílení článku, komentů u článku. Tyhle pozice se v čase mění a to podle toho, jak byl člověk, který se z vyhledávače proklikl, spokojený. Jestliže byl (a strávil na mém blogu nějakou dobu), tak se může stát, že mě vyhledávač (mluvím tu celou dobu o Googlu) posune výš, jestliže stránku hned opustí a taková akce se bude opakovat u více návštěvníků, tak mě naopak posune níž.
Uf. Tak snad jsem to vysvětlila srozumitelně :) A teď mi přijde, že jsem toho o Analytics napsala už příliš... nechci vás odradit :) Radši nechám způsob, jak si pozice maličko vylepšit na příští článek.
+ Zvyšte četnost článků - to mi skvěle zafungovalo loni a jak už jsem psala výš, letos to ještě ověřím. :)
+ Myslíte na obrázky? A teď nepíšu o tom, aby byly dokonalé, ale taky popsané (alt popisek - v tomhle článku vysvětleno včetně toho, jak reálně provádět). Aby je (opět vyhledávač, jak jinak) mohl rozpoznat a umístit v obrázcích, nebo aby se i slepí uživatelé dozvěděli, co je na obrázku a nebo aby se tenhle text zobrazil v případě, že by to v prohlížeči z nějakého důvodu nešlo. A možná byste se divili, kolik lidí hledá přes obrázky.
A taková je realita. Vidíte je tam (tedy ty moje květináče - s proklikem na blog). Když to zkusíte vy, možná vám to můj blog nenajde hned na prvním místě. U mě to bude ovlivněné vlastní návštěvností.
Někdy to je i o osobním životě. Nahoru a dolů. Tak to je. Pak se mi (nejspíš ani vám) psát nechce. Jsem š'tastný člověk, žiju si v klidu ve svým světě. Přitom ale nejsem žádný sluníčkář, příznivce Duškových dětí, buddhismu, ani sáhodlouze nepřemýšlím o karmě. I když funguje ;) A stějně se to občas zhorší, což si pak racionálně vysvětlím tím, že zkrátka musí být hůř, aby mohlo být o mnoho líp.
Jak z toho ven?
Fakt nevím. Já většinou tvořím, vymýšlím, fotím. (a pak to použiju tady) Tyhle moje krize jsou většinou jen na pár hodin, výjimečně dní. S těmi menšími se nikomu nesvěřuju, na ty větší mám opět kamarádky, třeba Klárku :) Děkuju. <3
To se mi tak často nestává, ale i tady je pár možností:
Jak z toho ven
Píšu si všechny svoje nápady a v konceptech mám asi 30 více či méně rozpracovaných nápadů na články. Osobně bych zašla pro inspiraci na Pinterest, na zahraniční blogy, nebo se zkuste zapojit do nějaké blogerské výzvy:
Co si z výzev můžete odnést? Většinou se hraje o hodnotnou výhru, propojíte se s dalšími blogerkami, můžete si takto navázat spolupráci (i když nevyhrajete), mohou váš obsah nasdílet a přinést vám traffic. Jestli nějakou najdete, klidně napište do komentáře :)
A to je pro dnešek vše. Možná jste si nevšimli, ale na mě někdy chodí múza koncentrovaně a vydávám pak i dva články denně :D
Mějte se krásně a napište (mail nebo komentář), Iva
Já si jdu dát zaslouženou vanu.
1. Má to smysl?
Kam to směřuje? Posouvám se někam? Nebyla bych na tom líp, kdybych se blogu nevěnovala? To je moje nejčastější krize a za poslední půlrok přišla ve větší nebo menší míře asi desetkrát. Jsou to chvíle, při kterých si říkám, jestli bych se radši neměla věnovat něčemu lepšímu. Něčemu bohulibějšímu nebo zkrátka tomu, co přinese peníze, které pak věnuju do rodiny. Protože nejhorší je poslouchat, jestli to má smysl od někoho blízkého. Možná to máte (někdy) podobně...
Jak z toho ven?
Nejlepší je, když si budete zaznamenávat ty hezké chvíle spojené s blogováním. Pro někoho může být meta získání XX fanoušků na FB nebo Instagramu, pro někoho jiného překonání návštěvnosti, získání spolupráce, peněz, slávy, nových znalostí, přátel. A taky si najděte kamarádku/kamaráda blogerku/blogera. Já potom mám komu zavolat (ano, volám třeba tobě Marki) a svěřit se se svými blogerskými problémky. Ale v klidu se obraťte na mě, jsem přesvědčovací maniak (empatická, citlivá, přející a tak :D - blogování rozhodně miluju a budu vám ho vyloženě vnucovat.) Spojte se s lidmi, co mají stejnou zálibu, je to fajn. A třeba se s nimi vydáte i na nějaký ten výlet. Já byla loni v Berlíně právě s TaMarki a Míšou z Hrajeme si jinak. Letos s Luckou ve Stockholmu a pak na prodlouženém víkendu v Amsterdamu (ten report je, ale chybí upravit fotky:).
8 důvodů proč blogovat si vytiskněte a dejte na psací stůl do rámečku:
- Poznáte nové lidi (viz výše - Marki, Míšu bych asi jinak tolik nepoznala:)
- Naučíte se nové věci (na moc blogerských akcích jsem nebyla, ale díky Alkohol.cz jsem poznala věci týkající se vína, byla jsem na kurzu focení, blogování, psaní)
- Překročíte svoje hranice (odjet sama na prodloužený víkend?, dokopat se k věcem, které bych jinak neudělala apod.)
- Zlepšíte se: v psaní, komunikaci, znalosti sociálních sítí a on-line marketingu obecně, ve focení - a doplňte sami...
- Budete i pravděpodobně víc žít off-line - jak jinak by mohly vzniknout tipy na výstavy, workshopy nebo třeba poslední článek co v Praze o prázdninách
- Seznámíte se i s fanoušky - protože pořádám workshopy, nedávno jsme byli ve Vraňanech a pozvala jsem vás na výlet do Úštěku
- Budete mít mnohem víc vzpomínek, protože si je takhle hezky zaznamenáte
- Když začnete něco vyrábět a prodávat třeba na vlastním e-shopu, budete už nějakou základnu potencionálních zákazníků
2. Někdo mě vyhejtí
Popravdě mám celkem sluníčkový blog a vesměs nemám ráda konflikty, ale i tak se mi během 30denní výzvy stalo, že jsem dostala docela nehezký e-mail. Teď už mi nevadí o tom mluvit, ale nesla jsem to blbě a projevilo se to na mojí aktivitě vůči čtenářům.
Jak z toho ven?
Podle mě pomůže, když to řeknete na plnou pusu. Věrní čtenáři se vás (snad) zastanou. A vzpomeňte zas na to dobré :) Nebo si dejte zmrzlinu. Případně poraďte, jak to děláte vy, když je hejt vlastně anonymní a utajený na mailu.
3. Propad čtenářů - kam se všichni poděli?
Někdy jde o sezónní záležitost, někdy je dobré vychytat, kdy jsou čtenáři aktivní a kdy naopak ne. Já jsem například dnes ráno postla na Instagramu obrázek a okamžitě získal několik desítek srdíček, ale zjistit přesný čas asi úplně nejde. Přitom jsem si myslela, že jsou lidé nejaktivnější večer. Je to možná tím, že večer je obsahu mnohem víc a tím pádem větší konkurence? Nevím. Na Instagramu mi nějakou záhadou fungují středy, naopak víkendy jsou celkem pasé.
Propad čtenářů není jen o tom, jestli jsou všichni na dovolené nebo je venku krásně. Je taky o mojí aktivitě. Zrovna teď experimentuju a zkouším, kolik ještě článků by čtenáři snesli a jak moc počet článků ovlivní návštěvnost. Zvedla jsem počet článků během července na 10 (bude jich tolik), v srpnu bych jich chtěla mít 15 a v září dokonce 20. Vloni během léta a pak v prosinci to fungovalo - můžete mrknout na počty článků v těchhle měsících. Určitě se pak podělím o statistiky.
Jak z toho ven?
Pojistěte si návštěvnost z vyhledávačů - tohle je oříšek a je potřeba se tomu taky pověnovat. Hodně teď bude záležet, jaký typ článků na svém blogu budete mít. Já se snažím to namixovat tak, aby i člověk který přijde poprvé (a třeba i jen jedenkrát) našel nějakou novou informaci nebo radu. Tedy aby se i jednotlivý článek stal hodnotou a člověk nepotřeboval kontext celého webu. Proto se do cest krom fotek snažím dávat i takové ty praktické informace, kde, za kolik, jak se tam dostanete, co kde vidět a nejen moje vlastní pocity, které třeba přilákají pravidelného čtenáře.
Ke svému bloggerskému účtu mám přidaný Google Analytics (dále GA) a také Search Console. Věřím, že je řada z vás používá. Jestli ne, nebojte se jich a propojte je. Bloggerské/Wordpressácké statistiky vám toho moc neřeknou a já si díky GA a Search Consoli ověřuji, jestli jsem se svým obsahem trefila nebo ne. V GA si zjistíte nejen to, kolik lidí k vám chodí, ale také odkud. Jestli jich nejvíc chodí z Googlu, Seznamu, Facebooku nebo třeba z konkrétních webů. Je možné, že vám nějaká firma slíbí spolupráci na základě toho, že o vás napíše a "přivede čtenáře". Právě tady si ověříte, jestli to mělo nějaký efekt nebo ne.
Já jsem třeba byla na začátku skeptická k blogerky.cz. Nic tam nedělám, jen jsem tam zaregistrovaná a návštěvy odtamtud chodí. Tohle je číslo od začátku roku. O trochu menší číslo, přesto ne nezanedbatelné je i z blogru. (kde mimochodem taky nejsem příliš aktivní, jednou za čas tam oplácím recenze). Takže se nebojte zaregistrovat se takhle někam. Efekt nebyl hned, ale přišel. :)
Kdybych měla vyzdvihnout klady Search Console: tady se dozvíte o trochu víc informací. Vysvětlím, co znamenají jednotlivé sloupce a co si z nich já čas od času odnáším:
- Ten první sloupec jsou vstupní stránky - jsou to stránky, které se zobrazují ve vyhledávačích. Vezmeme to první, je to článek o betonových květináčích a jejich výrobě.
- Druhý sloupec udává číslo, kolikrát se přesně tenhle odkaz zobrazil ve vyhledávači někomu, kdo hledá fráze typu (DIY květináče, betonové květináče apod.)
- Třetí sloupec znamená, kolikrát lidi na ten článek klikli.
- Další je procento úspěšnosti toho kolikrát se zobrazil vs kolikrát se lidem líbil a oni si ho vybrali.
- Předposlední je průměrná pozice - kolikátý se článek zobrazí, když zadáte DIY betonové květináče (například - přesná fráze tady uvedená není)
- A pak návštěvy.
Těžko říct, proč si květináče vydobyly takovou pozici - možná je to díky úspěšnosti (lajkům) na sociálních sítích, počtem sdílení článku, komentů u článku. Tyhle pozice se v čase mění a to podle toho, jak byl člověk, který se z vyhledávače proklikl, spokojený. Jestliže byl (a strávil na mém blogu nějakou dobu), tak se může stát, že mě vyhledávač (mluvím tu celou dobu o Googlu) posune výš, jestliže stránku hned opustí a taková akce se bude opakovat u více návštěvníků, tak mě naopak posune níž.
Uf. Tak snad jsem to vysvětlila srozumitelně :) A teď mi přijde, že jsem toho o Analytics napsala už příliš... nechci vás odradit :) Radši nechám způsob, jak si pozice maličko vylepšit na příští článek.
+ Myslíte na obrázky? A teď nepíšu o tom, aby byly dokonalé, ale taky popsané (alt popisek - v tomhle článku vysvětleno včetně toho, jak reálně provádět). Aby je (opět vyhledávač, jak jinak) mohl rozpoznat a umístit v obrázcích, nebo aby se i slepí uživatelé dozvěděli, co je na obrázku a nebo aby se tenhle text zobrazil v případě, že by to v prohlížeči z nějakého důvodu nešlo. A možná byste se divili, kolik lidí hledá přes obrázky.
A taková je realita. Vidíte je tam (tedy ty moje květináče - s proklikem na blog). Když to zkusíte vy, možná vám to můj blog nenajde hned na prvním místě. U mě to bude ovlivněné vlastní návštěvností.
4. Mám osobní krizi
Někdy to je i o osobním životě. Nahoru a dolů. Tak to je. Pak se mi (nejspíš ani vám) psát nechce. Jsem š'tastný člověk, žiju si v klidu ve svým světě. Přitom ale nejsem žádný sluníčkář, příznivce Duškových dětí, buddhismu, ani sáhodlouze nepřemýšlím o karmě. I když funguje ;) A stějně se to občas zhorší, což si pak racionálně vysvětlím tím, že zkrátka musí být hůř, aby mohlo být o mnoho líp.
Jak z toho ven?
Fakt nevím. Já většinou tvořím, vymýšlím, fotím. (a pak to použiju tady) Tyhle moje krize jsou většinou jen na pár hodin, výjimečně dní. S těmi menšími se nikomu nesvěřuju, na ty větší mám opět kamarádky, třeba Klárku :) Děkuju. <3
5. Nemám co psát
To se mi tak často nestává, ale i tady je pár možností:
Jak z toho ven
Píšu si všechny svoje nápady a v konceptech mám asi 30 více či méně rozpracovaných nápadů na články. Osobně bych zašla pro inspiraci na Pinterest, na zahraniční blogy, nebo se zkuste zapojit do nějaké blogerské výzvy:
- Jedné jsem se účastnila loni, psala jsem o tom v prvních tipech na blogování
- Občas jsou zajímavé výzvy na blogerky.cz
- Další byla například teď v červnu - deichmanská - zúčastnila jsem se
- Teď se chystám na výzvu o hodinky z e-shopu Helveti - zúčastním se
Co si z výzev můžete odnést? Většinou se hraje o hodnotnou výhru, propojíte se s dalšími blogerkami, můžete si takto navázat spolupráci (i když nevyhrajete), mohou váš obsah nasdílet a přinést vám traffic. Jestli nějakou najdete, klidně napište do komentáře :)
A to je pro dnešek vše. Možná jste si nevšimli, ale na mě někdy chodí múza koncentrovaně a vydávám pak i dva články denně :D
Mějte se krásně a napište (mail nebo komentář), Iva
Já si jdu dát zaslouženou vanu.
To znám, občas si tím prochází asi každý :) Já třeba dnes postřehla, že se mi snížil počet čtenářů o 26 lidí a tak si zase říkám: Má to cenu? :D
OdpovědětVymazatKlárko, to nebude nic znamenat. Zvlášť u takové matadorky ostřílené :D Krásnou noc, Iva
VymazatNěkteré překážky v životě jsou vyšší, ale to nás přece neodradí od toho je také zdolat ;-)
OdpovědětVymazatDano, to máte pravdu :) Bylo by snadné se vzdát. Krásné léto, iva
VymazatTaky mívám krize :) Kolikrát jsem už chtěla blog úplně zrušit. Ale už mi toho dal tolik, že by mi ho bylo líto... a po krizi mě blogování obvykle baví ještě víc než před ní :) Děkuji za opravdu hodně zajímavý a inspirativní článek :)
OdpovědětVymazathttp://www.janamalakova.cz/
Jani, moc děkuju za pochvalu. :) Mně dost pomáhá ta blogerská komunita, nevnímám bogy jako svoje rivaly, naopak se snažím vzájemně vypomáhat. Krásné dny, Iva
VymazatMoc hezký článek, Ivy. Ty Goggle Analytics a Search console by mě zajímaly i víc :-).
OdpovědětVymazatMíšo, já jsem se chtěla vyhnout tomu, aby byl můj článek prošpikovaný screenshoty z Analytics :) Příště zase trošku víc. Měj se krásně, Iva
VymazatDíky za tento článek, hodně jsem se dozvěděla! :) A máš moc hezký blog a ze mě nového čtenáře.
OdpovědětVymazatZvu tě i na můj blog, snad se bude líbit! :)
lifefoodtravel.cz
Leni, díky moc. Já už jsem koukala a ještě to pořádně večer projedu. Krásný den, Iva
VymazatMně hrozně pomáhá, když mi někdo napíše, že mě rád čte, že ho to u mě baví. To jsou najednou všechny krize pryč. :)
OdpovědětVymazatBarbaro, díky za koment. No, ono to ale píše čím dál tím míň lidí. Aspoň mi to tak přijde :)
VymazatIvusko, velmi dojemný, citlivý a čtivý článek! Ty jsi prostě inspirace sama. Děkuji, taky to tak cítím. ❤
OdpovědětVymazatKlárko, moc děkuju :) Těším se na tebe. Jsi snad jediný čtenář, kterého mám i reálně v okolí :)
VymazatMoc dekuji za zajimavy a inspirativni clanek. Jsem blogersky novacek, takze vsechny tyhle veci jsou mi zatim nezname. Zjistuju, ze vlastne od blogu neocekavam nic typu slava, penize... pisu jen proto, ze mi na rodicovske chybi seberealizace a obcas se potrebuju jen nekomu pochlubit, co jsem zase vytvorila. Nekomu, koho bavi stejne veci, protoze muj manzel to moc neoceni, on tem vecem neholduje. Pro me jsou nejvetsim hnacim motorem mile komentare, to pak vim, ze jsem netukala zbytecne... a taky prilezitost objevit diky blogu nove inspirativni lidi, treba zrovna vas :-) Nektere tipy kazdopadne rada vyzkousim. At se vam dari a pekne leto preji! :-)
OdpovědětVymazatZdravím, zajímavý článek. Mám stejnou zkušenost s pátkem a víkendem. Pro mě je to docela překvapivé, protože já v té době mám víc času na net a očekávala bych, že i moje cílovka. Blogr i Blogerky taky trvalý přísun příchodů...i přesto, že na netu jsem se dočetla o opaku. U mě je nejúspěšnější pondělí a úterý ráno, což vůbec nechápu a od září se na tohle zkusím zaměřit. Já v této chvíli řeším, zda zveřejnit či nezveřejnit návštěvnost blogu. A pokud ano, jakým způsobem. Krize zatím jako nováček nemám, protože pro mě je všechno nové - pořád mám spoustu věcí, co chci změnit...naučit se... resp. musím si nejdřív zjistit, jak se to dělá a pak se snad odhodlám.
OdpovědětVymazattak toto je jednen z naj článkov za posledné obdobie, ktorý má zmysel naozaj čítať! :).
OdpovědětVymazatak mám pravdu povedať, sama som si prešla krízou, hlavne tou osobnou. bol to skôr psychický nátlak, ktorý som nezvládla a dala som si pauzu. neviem, či je to riešenie, ale mne osobne pomohla a teraz sa blogu môžem venovať 3x lepšie, nakoľko som našla samú seba a viem, kam chcem ísť, takže rada by znela - poznajte samých seba a vytýčte si cestu a ciele, ktoré chcete dosiahnúť ;).
KEJMY ♥.
Milá Ivo, posílám povzbuzení od nepravidelné čtenářky. Vracím se sem, protože vždy najdu nějakou inspiraci: oceňuju tipy co dělat v Praze, výletování i DIY věci. Budu se vracet pravidelněji, pište dál!:) Soňa
OdpovědětVymazatIvo, tak predne tento blog je fajn:-). A dal se musim pridat k ostatnim, ze clanek je moc zajimavy. JInak se hodne shoduji s Maickosti:-), zakladala jsem proto, abych s nekym sdilela to, co me bavi a co v mem okoli tolik lidi neoceni. Takze tyto zevrubne plany, jak ziskat ctenare apod. me prekvapily, i kdyz je naprosto chapu. Samozrejme i me tesi, kdyz vim, ze lidi chodi a vraci se. A na IG je ta zpetna vazba desne rychla, proto asi nekteri od psani blogu ustoupili, nebo nepisi tak casto, tot muj nazor. Analyzu nejakou mam, ale ne tak nastudovanou. A mam pocit, ze nejlepe funguji rana a vecery, ja mivala vetsinou nejslabsi stredy, kdyz jsem publikovala denne. A taky obdivuji tu snahu psat clanky, ktere vzdy neco noveho prinesou. Ja casto jen dokumentuji to, co me bavi:-). Hezky vecer. M.
OdpovědětVymazatTak tento článok je vážne super. Myslím si, že každá blogerka ma niekedy menšiu depku z toho či ten blog vážne za to stojí. Ja mám svoj blog veľmi rada a myslím si, že ešte dlho sa ho nevzdám.
OdpovědětVymazat